مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-27اقتصادي

ضوابط تسهیلات صندوق نوآوری برای کمک به توسعه اشتغال دانش بنیان تصویب شد


در یازدهمین جلسه هیئت عامل دور چهارم صندوق نوآوری و شکوفایی، ضوابط تسهیلات اشتغال صندوق از محل منابع تبصره 18 قانون بودجه 1402 کل کشور با هدف حمایت از اشتغال دانش بنیان تصویب شد.

- در یازدهمین جلسه هیئت عامل دور چهارم صندوق نوآوری و شکوفایی؛ ضوابط تسهیلات صندوق نوآوری برای کمک به توسعه اشتغال دانش بنیان تصویب شد در یازدهمین جلسه هیئت عامل دور چهارم صندوق نوآوری و شکوفایی، ضوابط تسهیلات اشتغال صندوق از محل منابع تبصره 18 قانون بودجه 1402 کل کشور با هدف حمایت از اشتغال دانش بنیان تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یازدهمین جلسه هیئت عامل دور چهارم صندوق نوآوری و شکوفایی، به ریاست محمدصادق خیاطیان و با حضور اعضا در محل صندوق نوآوری برگزار شد.

در این جلسه، ضوابط صندوق نوآوری و شکوفایی برای عملیاتی کردن تسهیلات اشتغال از محل تبصره 18 قانون بودجه سال 1402 برای حمایت از اشتغال دانش بنیان تصویب شد.

براساس تبصره 18 قانون بودجه سال 1402 کل کشور 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات از منابع شبکه بانکی کشور با معرفی صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور کمک به توسعه اشتغال زیست بوم نوآوری کشور به شرکت های دانش بنیان فناور و خلاق با اولویت مناطق محروم و مرزی پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضوابط تسهیلات صندوق نوآوری برای کمک به توسعه اشتغال دانش بنیان تصویب شد

ضوابط تسهیلات صندوق نوآوری برای کمک به توسعه اشتغال دانش بنیان تصویب شد